sobota, 13 grudnia 2008

Konbanwa

Słucham dzisiaj radia i rozwiązuje quiz z robaczkami. To znaczy uczę się japońskiej hiragany. Naglę słyszę reklamę: „na stronie jakiejś tam znajdziesz dwa semestry kociej muzyki!” Aż żałuję, że nie zapisałam adresu. Po za tym doszłam do wniosku, że jestem beznadziejnym rysownikiem. Kiedy pokazuje moje portrety ludziom najczęstsza reakcja to „o matko kochana” itp. Co ja poradzę na to, że nie umiem rysować ładnych ludzi. Jeśli ktoś chce się zapoznać zapraszam na www.nanisko.deviantart.com
Do tego mam nieuleczalną dysgrafie. Tylko ja potrafię siebie przeczytać. I to nie tylko moja opinia. Jeszcze totalna dysortografia. Liczyć też nie umiem. Gdzie ja się w ogóle urodziłam?
Szczęśliwie ominęła mnie wycieczka szkolna na wspaniały film pt: „haj skul miuzikal, 3” Jak że się cieszę z tego powodu. Jednak to i tak to nic. Mojego kolegę zapędzili na Klub Winx. To się nazywa inteligencja. Bandę licealistów na film, który ogląda moja pięcioletnia siostra cioteczna. W poniedziałek mam pięć sprawdzianów a po nich tylko kolejne. Nie wiem jak to wytrzymam. Cały weekend będę musiała kuć. Nie mogę się doczekać świąt… Póki, co staram się nie myśleć o nauce i słucham Interpolu.

2 komentarze:

  1. Co do japońskiego, to moja fascynacja tym językiem przypadała na okres mojego uwielbienia dla Czarodziejki z Księżyca.Później już mi się odechciało uczyć, za szybkiego jak dla mnie języka(z szybkością karabinu ci Japończycy gadają).
    Jak mogłaś nie iść na Haj skul?! jak mogłaś to zrobić Zacowi Efronowi?! Ulubieńcowi mas 13 latek!?
    Dodam ci otuchy i powiem, że też nie umiem liczyć.Może to jest powód moich słabych wyników w przedmiotach ścisłych.A może ma na to wpływ, moja niechęć do książek które mają jakieś liczby i wzory na sobie.
    W każdym razie też mam dużo sprawdzianów i w takich chwilach żałuję , że się urodziłem, albo że nie mam tych 2 czy 3 lat, żeby nie musieć tego wszystkiego robić i o tym myśleć.

    OdpowiedzUsuń
  2. P.S
    Dodałem cię do linków :> Mam jedynie problem z podpisaniem twojego bloga.Jakieś propozycje?

    OdpowiedzUsuń